Uttråkad och överpigg.

Dessutom ledig imorgon så nu ska jag fördriva lite tid med att svara på ett gäng frågor som jag hittade på någon randomblogg :)

1. Hur gammal är du om fem år? Blir 24 i år så, 29. O-M-F-G!!!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina arbetskamrater.
3. Hur lång är du? 170-ish.
4. Vem ringde du senast? Mammegull.
5. Vem ringde dig senast? Mamma ;D
6. Hur löd det senaste sms:et du fick?
“Ska jag komma så kan vi somna ihop?”
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är till men jag gillar min röst ;D
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
9. När såg du senast din pappa?
I början av oktober.
10. Vilken ögonfärg har du? Gröna så inåt helvete!
11. När vaknade du i dag? 10-11.
12. Vilken är din favoritjulsång?
“Little drummer boy" Pa rum pum pum pum.
13. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Har inte jag fast jobb då så tar jag livet av mig.
14. Vad skrämde dig om natten som barn?
Grönöge som mormor skrämdes med.
15. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Ingen aning, antagligen något som H gjorde eller sa.
16. Hur stor är din säng?
1.20
17. Har du stationär eller bärbar dator?
Kör på bärbart, enklast att ta med då jag åker hem.
18. Sover du med eller utan kläder på dig? Med, fryser ihjäl annars.
19. Hur många kuddar har du i sängen? 8 men de flesta ligger på golvet då vi vaknar.
20. Vilka städer har du bott i? Piteå, Norrköping.
21. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfotabarn.
22. Är du social? Beror på tillfälle, andra tycker nog att jag är social misstänker jag.
23. Vilken är din favoritglass? Ingen glassmänniska men Piggelin är förjävla god.
24. Vilken är din favoritefterrätt? Jordgubbar och vattenmelon är fina saker!!
25. Tycker du om kinamat?
Bästa maten som finns, efter PALT! ;D
26. Tycker du om kaffe?
Can't live without it!
27. Vad dricker du till frukost? Kaffe.
28. Sover du på någon särskild sida?
Jag ligger tvärsöver sängen och snarkar om jag sover ensam, annars ligger jag ihopkurad och dreglar i H armhåla.
29. Kan du spela poker? Nej, definitivt inte.
30. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
Känner ingen men Ross i vänner fyller år på samma dag som jag. Dvs 18 Oktober!
31. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Räknas pitbondska?
32. Har du någonsin åkt ambulans? Ja!
33. Föredrar du havet eller en bassäng? I poolen finns inga hajar :)
34. Vad spenderar du helst pengar på? Schampoon, balsam och inpackningar är min last.
35. Äger du dyrbara smycken?
Nej, använder aldrig smycken.
36. Vilket är ditt favoritprogram på teven? Simpsons & Family Guy. 
37. Sover du med gosedjur? Nej.
38. Vad har du för ringsignal?
Seether - Fake it.
39. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nope.
40. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min mobil.
41. Kan du byta olja på bilen?
Jo, säkert.
42. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej ;D
43. Läser du dagstidningen?
Bara om jag är på jobbet.
44. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
 East Fm.
45. När var du i kyrkan senast?
Var nog på min fasters begravning?
46. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Tror aldrig att jag sovit i tält, alltid gett upp och sökt upp en säng.

Snart kommer H hit med mat, kanske ska försöka få sova en timme eller två. Ciao!





Kommentarer
Postat av: Alexandresen

då vet man de om dig :P

2010-02-07 @ 18:57:04
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0