Kvicka stålars!

Jag har förut tänkt på vart min blogglädje försvunnit. Förr hade jag skitkul när jag bloggade, kom på hur mycket som helst som jag ville att omvärlden skulle få reda på. Senaste året har det varit lite sämre. Idag kom jag verkligen på varför?
Givetvis är det för att jag inte har Emelie vid min sida. Jag har idag spenderat dagen med min fiskluktande väninna och helt plötsligt har all motivation kommit tillbaka. Från och med nu så lovar jag att det blir ett blogginlägg efter varje gång jag har träffat Slemmet.
Vad har vi gjort idag då? Jo jag mötte upp min kära för att kolla på lite kläder i den stora staden. Eftersom jag lider av homofobi (var det så Emelie) så var jag väldigt nervös när jag gick in till stan helt ensam för att möta upp damen. Överlevde iaf och mötte upp flickebarnet. Fylldes givetvis av glädje så fort jag såg hennes vackra nuna och vi tog varandra hand i hand och gick i väg till new yorker.
Väl där hittade jag ett par tröjor som var nedsatta rejält, 198 riksdaler slutade kalaset på och då hade jag fått mig två hela nya tjockiströjor!
Fortsatte vidare med Norrköpings utbud denna dag var inte den bästa, vi bestämde dock att vi efter löning skulle göra ett nytt försök med att hitta fler kläder. Vi styrde kosan mot den oerhört populära krogen Trappan. Kön slingrade sig nästan till Linköping men eftersom Slem är V.I.P så kom vi in utan problem.
Väl där blev de en jävla massa snuskprat, jag satt mest i chocktillstånd eftersom jag de senaste månaderna har glömt bort hur man beter sig i sociala situationer. Köpte därför en KaptenCola och trodde att jag skulle tina upp. Det hjälpte inte så där jättebra utan blev istället dödstrött i väntan på att gå vidare på vårt äventyr.
20:30 slog klockan, jag och min kära vän satte fart mot nästa anhalt, Gottegrisen! Där blev det som vanligt en jävla massa godis innan vi vandrade vidare mot biosalongen.
Jag hade sjukt höga förväntningar och blev givetvis väldigt besviken. Vi såg Snabba cash och det var första och sista gången jag såg den filmen. Jag håller mig till boken som är 5 miljoner bättre.
Som vanligt var det säkert en hel del människor som störde sig på oss, vi har en tendens att börja garva som de värsta fjortisarna när det är knäpptyst i biosalongen. Detta hände även denna gång.
Måste dock säga att vi gjorde det bra den här gången, jag tror inte att många hörde vårat skratt men jag blir förvånad om inte hela raden med stolar gungande med tanke på att både jag och Slem satt där och studsade med våra feta rövar.
Hur som haver, det har varit en väldigt trevlig dag. Jag saknar Emelie och våra dagar ihop, vi måste se till att det blir fler såna här dagar älsklig.
Eller vad säger DU, el paco?



Nu ska jag och Jolle gå och lägg oss! <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vilken underbar dag vi hade Mallan, mycket skratt och skoj! Tror att du måste vara lite mer med mig så att jag kan ställa fler diagnoser på dig, ex. homofobi. Angående raden vi satt på så tror jag också att den hoppade skapligt mkt, tur att den satt kvar skulle jag säga! Tjejen bredvid mig hörde mitt "El paco?" till dig och började ju också garva! Det var kul! Vi måste komma igång med PFD igen så att vi kan ställa upp i talang nästa gång! Vi får ses och träna i veckan, el paco?

2010-01-16 @ 14:14:46
URL: http://villduliggamedslemelie.com
Postat av: Jenilita

Hej gumman! Tack för dina fina ord va snäll du är! Vilken härlig bild du lagt upp GRRRRR haha



Jag håller med dig om bloggandet det kommer och går jag tycker inte heller det varit så jätte roligt att blogga sista tiden hehe men det e nog för det e tråkig årstid, Kommer nog mer energi när våren slår ut:) Happy Onsdag! Bamsekram!

2010-03-24 @ 15:25:14
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0