Qwertyuiop

Jahaja, nu är Micka här :) I lördags då jag var och hämta upp damen så tog vi taxi till oss, när vi kom in knäckte vi genast Kaptenen och hällde i oss den oroväckande snabbt. Bestämde oss för att gå förbi trappski där Emelie jobbade, dock var det skittråkigt där så vi drack bara upp de vi hade köpt och drog vidare.
Tanken var att vi skulle gå till black horn och festa vidare (vet nån om de öppnat efter sommaruppehållet?) men påvägen dit svängde en partyvan upp framför oss och killarna tyckte att vi skulle åka med.
Vi hoppade in och kände oss som 14 igen, drack upp deras öl och hällde i oss deras spritflaska. Bad om att få bli avsläppta på Max så att vi kunde käka.
I söndags slöade vi som fan, enda gången vi klev upp från sängen/soffan var då vi gick till hemköp för att inhandla mer snask.
I Måndags tog vi en tur på stan, skulle på arbets osv men då jag var där så ringde de och bad mig komma och jobba natt. Så det var bara att gå därifrån och shoppa klart för att sedan gå hem och försöka vila. Vila gick dock åt helvete och natten var den längsta natt jag någonsin upplevt.
Igår var jag död, låg och sov till typ 12 men sen gav jag upp för alla envisades om att ringa och störa mig. Micka lagade underbar middag och H kom på kvällen så att jag fick bort lite frustration :D

Inte så roligt inlägg men vad ska man göra, har absolut ingen skrivarlust. Men kanske kommer den tillbaka!

Tjejerna är och tränar nu, sen blir det skaldjurspaj för att avsluta kvällen på bio med att se den nya tarrantino-rullen!





Kommentarer
Postat av: jessie james

jag tänkte mig en ny photoshot...lite naket sådär. lite rockigt å diirty...

men jag behöver en snygg gitarr...



NU VET JAG! rösta här http://www.hannahsgitarr.se/?gitarr=1201

Och hjälp mig ordna den finaste gitarren till detta photoshot!... Läs mer



Jag lovar att lägga upp bilderna i nya kalenderna som ska tryckas!!! :D

HJÄLP TILL NU DÅ ;)

2009-09-11 @ 11:50:21
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: ingela och Jonna

Hejsan! jag har pratat med Rebecca, de är Vrinnevi sjukhus hon ligger på,avdelning 12 om du vill hälsa på, hon har ingen ström på mobilen så man kan inte nå henne.



Hon skulle nog bli glad om du hälsade på henne =)



//ingela

2009-09-16 @ 18:17:59
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja precis nu kom jag ju på vad hon hette som jag har suttit här och funderat:)

2009-09-20 @ 19:16:06
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0