Jai ho

Känner mig verkligen på krigsstigen just nu, är jag omgiven av idioter? Det verkar fan så. Tur att Micka snart är här så jag får hit en jämnlike som får mig att må prima.
Ikväll blir den rom & cola med Pikablea, ska försöka leta upp batterierna till min kamera så att jag kan fotografera och visa er hur vacker denna människa är.
Annars har jag inte så mycket mer att berätta, bråkig dag idag. Nu orkar jag inte bråka mer så istället ignorerar jag de som finns runt omkring mig för tillfället. Ni som har lite innanför pannbenet kan nog räkna ut vem/vilka jag syftar på.
Nu ska jag snart ge mig iväg till bolaget för att inhandla en Kapten och sen åker jag mot resecentrum för att möta upp min andra hälft.

What kind of grown-ass man calls himself Puffy?



Mikaela <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0