I medelhavski, Malinski svimskii!

Hej gott folk, tänkte uppdatera som snabbast så att ni vet vad som händer i mitt liv.
I lördags var jag ut för första gången på väldigt länge, vi började hos Isabella (jobbarkompis) där vi sänkte en vinflaska men eftersom jag bara packade ner Kaptenen och vinflaskorna och bad Vickan packa ner colan så kan ni kanske räkna ut att colan stod fortfarande i kylskåpet när vi kom till Isabella. Slutsatsen är alltså att om jag måste ha med något eller ha något gjort så går det inte att lita på Vickan, allt måste göras själv.
Bitter jag låter, men så är det faktiskt.
Hur som helst så åkte vi till Verner efter att vi varit hos Isabella och efter det gick vi ut på trappan. Tydligen hade Vickan gjort något och förargat Verner, jag vet dock inte vad och självklart har hon inget minne av kvällen. Men Vickan blir ju väldigt dryg i fyllan så hon har säkert sagt något otrevligt till honom.
Igår slappade vi och käkade bakismat och hällde i oss mängder med cola, på kvällen kom H så vi kollade lite film och jag fick mina bakiskramar som jag behöver.
Idag händer det inte mycket, får ju självklart inte jobba något så jag börjar lessna.
Men imorgon ska jag till tandläkaren och ta bort lite tandsten och efter det ska jag fan i mig ta mig iväg och träffa chefen på Lennings! Vickan måste tvinga mig.

För er som inte vet, jag kommer till Piteå på torsdag! :)





Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

jasså låter skumt, jo nog kan jag fixa de, men måste göra om din header för har inte kvar den förra på min dator efter att jag måstat formatera om min dator :S så hur ska jag styra de ? inte allt för komplicerat tack hehe ..

2009-09-28 @ 16:07:52
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

okej, men självklart att jag styr det så det passar till designen =) kan styra de imorrn eller senare ikväll =)

2009-09-28 @ 20:37:38
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0