Höstdeppen

Nu har min vanliga höstdepp kommit. Den brukar inte hålla i sig så speciellt länge men det är jobbigt under tiden den varar. Känner inte för att göra något, får typ panik då jag är ensam och gråter för ingenting. Detta är dock fullt normalt och det är något jag upplever varje höst, då slår jag igång Lasse W, tar en kaffekopp och sätter mig ute på balkongen och kedjeröker.
Imorgon ska jag till tandläkaren, ajaj va dyrt det kommer att bli. Jag har inte råd med det, speciellt inte nu när jag knappt får jobba något. Ska iaf försöka få tummen ur och gå förbi ett annat jobb imorgon och höra om de är i behov av vikarier. Satan, om dom bara hade gett mig chansen så vet jag att jag hade fått va kvar och jobbat hur mycket som helst. Så är det överallt jag jobbar, det som skiter sig nu är att kommunen inte längre får använda mig. Därför måste jag hitta ett annat jobb som är privat.
Sitter och storgråter nu, så jävla fjantig jag är. Kollar på youtube där Beyonce tog upp en liten flicka från publiken och sjöng Halo för henne. Flickan har leukemi och där sprutar tårarna för mig. Lägger upp klippen så ni får se.

Åker till piteå snart, mest troligt blir det första helgen i Oktober för Vickan ska ta ner hennes bil och hon vill inte bila ner själv + att vi inte åkt upp tillsammans någon gång sen hon flyttade hit, känns som att det kan va på tiden. Sen saknar jag min familj massor nu också så ett besök kommer sitta lägligt :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad jag blir ledsen av att du mår dåligt... har skickat några roliga meil för att du ska få skratta lite :)

2009-09-22 @ 21:51:16
Postat av: Jenilitaa

Hej vännen!



Ush hatar höstdeppisen den har inte kommit på mej ännu måste mörkna lite först hehe hoppas det går över snart sötis



bamsekram

2009-09-24 @ 18:24:41
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0