Hidey-ho!

Jag har verkligen försökt att skriva ett inlägg nu i några dagar men så fort jag loggat in på bloggen har jag lessnat och genast loggat ut igen.
Insåg verkligen att de är höst idag, även om vi hade världens varmaste och finaste sommardag igår så märks det att hösten kommer krypandes och om inte det vore nog så såg jag idag reklamen som definitivt bevisar att det är höst. Efterlyst är tillbaka. När Aro börjar köra direktsändning varje onsdag kl 21 på trean så är sommaren över.
Annars händer det inte så väldigt mycket.
Igår passade jag och Vickan på och storhandla eftersom vi båda var lediga och efter det kom H hit så det blev film och mys hela natten. Nu har han gått hem och jag har gjort tacogratäng.
På lördag kommer Micka och då brukar de hända en jävla massa, så vi får se om jag tar upp bloggandet under tiden hon är här. Ska försöka bli bättre på att ta med kameran också så att ni får se vad vi sysslar med under dagarna.

Erika, jag vet att du vill se hur det blev i rummet men jag har inga batterier i kameran, jag kan däremot ta ett kort med mobilen och skicka iväg ett mms till dig :)




Är det bara jag som är rädd för den här människan?

btw, vart har min header tagit vägen? :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0