Aldrig mer!!

Okej bitches, nu har jag vart hos tandläkaren och raderat bort min tandsten, satan i helvete va ont de gör!!!
Jag skulle hellre tatueras i flera timmar än ligga och få tandsten borttagen i 20 mins, ärligt så var det typ de värsta jag varit med om. Blod sprutade också överallt och som jag slemmade ner allt som fanns i min närhet. Tandläkaren blev tom slemmig av mig, och jag hade torkat blod i hela ansiktet då hon var färdig med mig.
Är detta verkligen normalt?! :O
Iaf är hemma nu, vet inte vad jag ska hitta på. Borde va på arbets med Slö-Vickan orkade ju såklart inte med planerna som vi hade gjort så det var bara att åka hem efter tandläkaren (Vi skulle till stan efter och göra ärenden, typ banken, arbets, gå förbi jobb osv).
Vettefan om jag har råd att åka upp till Piteå nu med tanke på att raderandet av tandstenen nästan gick på 800 spänn, de hade jag inte räknat med och det var ett jävla bakslag på ekonomin. 
Nu ska jag göra lite kaffe och sätta mig ute på balkongen och låta höstsolen värma mig lite! 





Kommentarer
Postat av: TWINS

ha en bra kväll =)

2009-10-03 @ 22:02:16
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: jenny

här var det en bra update:)

2009-10-15 @ 21:45:03
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0