Planer för idag!

Vickan ligger fortfarande och sover. Jag förstår inte hur en människa kan sova så otroligt länge, blir chockad varje gång.
Planerna för idag är iaf att ta sig iväg till finspång och hälsa på Rebster. Vi får se om vi hinner med det eftersom att Vickan ska på någon musikal ikväll med hennes jobbarkompisar. Det börjar kl 19 och Rebster slutar skolan kl 15 och om jag känner Vickan rätt så behöver hon 15 år för att göra sig färdig.
Hur som helst så får jag alltså barnledigt ikväll, så jag kommer vara ensam hemma. Meeen de är ingen fara för jag ska få besök, vi ska ligga sked och mysa sönder. Jag känner att jag behöver det idag.
Annars händer det inte så mycket i mitt liv, jag jobbar och tråkar. Tror aldrig att en höst varit såhär tråkig någonsin. Hoppas därför att vi kan åka till Jenny och hälsa på i slutet av den här månaden, hade vart riktigt roligt.
Jag behöver lite kärlek och uppmuntran av min kära vännina.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0