Kärlek.

Okej, jag måste bara berätta. Jag är förälskad!
Så pass förälskad att jag sitter på youtube och kollar klipp om och om igen.
Jag måste sluta träffa min man och ägna mitt liv åt att få denna. Vem är han då? Jo, han är en halvmesig gitarrist som spelar i ett dansband. Han heter Peter Svensson och spelar i date! Honom skulle jag kunna dö för! ;D



Det här är den senaste bilden på mig och mitt hjärta. Visst ser vi lyckliga ut?
PS, måste bara förklara en sak. Jag hatar fortfarande dansband och lyssnar på min rock och metal. Jag har börjat förvandligen av dansbands-peter till growling-pete! DS






Kommentarer
Postat av: jenny

fan manlin du har ju oxå talang för print!

2009-11-04 @ 16:35:54
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: Tanten

men så gullat :)

2009-11-04 @ 19:25:11
Postat av: Maria Bredin

min chef :P

2010-08-25 @ 18:30:42
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0