Griseknoen?

Sådär, tänkte ta och uppdatera lite då jag känner att det kan ha varit ett tag sedan jag skrev i den här bloggen som tusentals människor slaviskt följer varje dag.
Vad händer i Norpan då? Mjaaae, löven har ramlat från träden, de regnar i stort sett varje dag. Jag jobbar, har börjat på ett nytt jobb där jag misstrivs hur mycket som helst. Jag saknar höjden men förhoppningsvis får jag snart börja om där eftersom jag nu har skrivit in mig i vikariebanken. Så snabbt dom har antagit mig så får Höjden börja ringa mig igen, läääängtar!
Just nu ligger jag iaf hemma, är sjuk på något sätt. Men eftersom jag inte får träffa en läkare förrän jag legat såhär i 3 dagar så tänkte jag att jag lika gärna kan vänta till imorgon och gå till vårdcentralen.
Jag vet dock inte riktigt vad som är fel på mig, är de svininfluensan, vanliga influensan, halsfluss + förkylning? Jadu, kan vara många saker och jag bryr mig egentligen inte om vad det kan vara. Bara jag blir frisk snart för nu börjar jag bli redigt less på att ligga här i sängen. Tur att H inte är så rädd för mina baciller och har hållt mig sällskap såhär under mina sjukdomsdagar. Tur är också att han inte skräms när han ser mitt sjuka jag ;) Så där jättesöt är man ju inte för tillfället!
Kollar på dansbandskampen just nu men tänkte slå igång en film. Har blivit måååånga filmer de senaste dagarna. Måste tipsa om Righteous Kill med Al Pacino och Robert De Niro, en av de bästa filmerna jag sett på väldigt länge. Men jag älskar ju Al Pacino så det kanske har med de att göra?
Nu blir det iaf en Quentin-rulle, närmare bestämt Jackie Brown. Ha de gott mina kära och hoppas att ni klarar denna förbannades höst utan att bli sjuka som jag. Igår var jag farligt nära att dränka mig själv i badkaret.



Dör lite varje gång jag hör den här låten också <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0