<3

Idag märkte jag fördelen med att ha en blogg. Jag bestämde mig för att kolla tillbaka ett år för att se vad jag sysslade med då. Eftersom jag då var en flitig bloggare så kunde jag kolla på datumet vad jag gjorde.
En hel del har ändrats sen dess. Jag var brunhårig, bodde i hageby och hade en av mina bästa vänner som granne. Jag pluggade, hatade kullersten, funderade över metalfestivaler och lyssnade på disturbed. Jag krattade löv hos Jenny och Jonatan och kollade även roliga klipp med japaner, festade också alldeles för mycket tillsammans med mannen.
Imorgon är det dessutom precis ett år sedan Emelie tatuerade sig! Med andra ord är det ÖVER ett år sedan jag tatuerade mig, dags för en ny? Tror det!
Vad har ändrats sen förra året då?
Jag är blond, jag träffar knappt min bästa vän längre efter att vi båda flyttat från hageby. Även om hageby sög så saknar jag den tiden, jag och Emelie hade så satans roligt där ute i ghettot!
Jag har slutat plugga och sliter istället i stort sett varje dag på 2 olika jobb, jag hatar fortfarande kullersten och har släppt det där om festivaler. Nu ser jag fram emot rammstein och en resa utomlands!
Jag träffar fortfarande mannen men sist vi drack var någon gång i somras, bekväma jävlar har vi blivit. Vi träffas i stort sett dagligen (grannar) men då ligger vi in the spoonposition eller någon annan slö/härlig/mysig ställning och kollar på kvalité-serier som OZ, simpsons, family guy, sopranos osv. En och annan maffiafilm betar vi också av.
Jenny och Jonatan har flyttat norrut och jag bor med en pitetjej vid namn Victoria Pettson!



Jag saknar att laga palt med er i mitt alldeles för lilla kök på bäckgatan!






Kommentarer
Postat av: jenny

haha japp jag är ju en av dem som verkarhar tappat den där skönheten vid födseln:)

2009-11-20 @ 08:55:05
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

hej !jag har gått vidare i tävligen på årets blogg! , gå gärna in här http://dianasblogg.blogg.se/2009/december/arets-blogg-rostning.html och rösta på min blogg!

2009-12-03 @ 03:53:10
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: Jenilita

Nawww tack va gulligt av dig! Hoppas allt e bra , bamsekram

2009-12-03 @ 05:26:30
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Slemelie

Jag saknar dig med min hjärtegris, fan vi skulle ha stannat i Hageby, det var en fantastisk tid <3

2010-01-08 @ 23:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0