Vors nagerst kom dö frå?

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, det har varit en fruktansvärd lång dag då jag bara fick drygt 3 timmar sömn i natt. Får se hur många timmar det blir i natt, mannen är ute och festar och kommer garanterat ringa då han är less på att festa. Han ville komma förbi och det får han gärna göra, hatar som sagt att sova själv.
Jobbar delad imorgon så det passar bra, då kan jag gå hem och väcka honom då jag jobbat mitt första pass. På tal om jobbet så hände en rätt rolig grej igår. Stod i omklädningsrummet och böt om då jag hörde att någon började prata bondska med mig "vors nagerst kom dö frå då?" "eeeh, va? Pite!" "Pråta dö et bondska? I kom borta lell-peit" Haha vart fan man än åker så träffar man alltid på en pitebo, hon är tydligen faster åt några personer som jag kände förr då jag var yngre. Sverige är fan oroväckande litet! 
Nu ska jag laga middag och städa undan lite, sen blir det en dusch innan jag ska lägga mig och lata mig i sängen!  





Kommentarer
Postat av: Jack Sparrow

Det är inte Sverige som är oroväckande litet,utan Piteå som är oroväckande stor,.eller i allafalla inte så noga med att hålla fast vid sina invånare som sprider sig som tigerdöden över Swedala,finns det några kvar där uppe överhuvudtaget? Ha det.

2009-05-10 @ 19:57:55
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0