Nyinflyttad!

Vet inte om någon är nyfiken på hur det har gått för oss att flytta. Galant är ordet och vi är klar med allt, nu är det bara Vickans saker som ska komma hit också så är vi klara sen!
Igår flyttade vi då, fick hjälp av Rebecca och det var väldigt värdefullt. Emelie och Ullis kom och hjälpte till med sista lasset också så det var skönt. Efter det tog vi en välförtjänt mat och ölpaus på världens bar. Jag och Vickan höll på med lägenheten rätt länge igår, tror vi blev klara runt 2 tiden och efter det stupade vi i säng.
Idag har vi varit och städat ut de som var kvar att städa i hageby så nu har jag lämnat in de nycklarna och jag är inte längre en hagebybo utan bor nu på heltid i ektorp ;) Efter att vi städat så kom Jenny så vi åkte ut på Ingelsta och stor handlade på ica nazi (hur var det vickan) och köpte en heltäckningsmatta till våran gigantiska balkong så att vi kan sitta där utan att frysa sönder fötterna på kvällarna. Vi har fått det riktigt mysigt där med våra utemöbler osv, bara blommorna som saknas nu men det kommer väl lite senare.
Får se vad som händer ikväll, var sugen på att dricka lite men dock inte sugen på att gå ut. Har dessvärre bara en öl och en vinare i kylen och de blir jag ju inte ens lite berusad på.
 Tack som fan till Rebecca för att du hjälpte oss igår, guld värt! :)





Kommentarer
Postat av: Berecca

ja du det var så lite så :) kul var det åxå :) men nu vill jag ju se bilder :) lessen att jag inte hann borra mer, haha men jävla kaklet som hade sönder 2 borrar :P



Ta dig nu en välförtjänt öl ikväll :) jag glömde då fara till systemet så för mig blir det nyktert ikväll :( puss på dej =)

2009-05-02 @ 19:35:32
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Jack Sparrow

Jaha,så nu har tårarna rullat nedför kinden pga att du lämnade kära Hageby,.eh,glädjetårar alltså? Hoppas att du blir nöjd med ditt nya boende och får grannar det går att stå ut med. Ang fester på hemmaplan,se upp med störjourens tjuvlyssnare,de finns överallt,kan bli en otrevligt överraskning om man kör med r´n`r hela natten lång. Ha det,kram.

2009-05-04 @ 13:46:42
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0