Malin Corleone

Funderar på att byta namn, vad tror ni? Låter det inte brutalt härligt ;)
Igår då jag slutade vid 21 så gick jag hem och duschade, sen la jag mig i sängen och kollade på tv. Galet va tomt det är då inte frugan är här, känns jävligt konstigt då jag träffat henne varje dag de senaste månaderna. Mannen kom iaf hit så att jag slapp va ensam, skönt att slippa sova själv då jag inte riktigt känner mig hemma i den här lägenheten än. Den blir läskig då det är mörkt ute och det är nog för att det inte är så mycket möbler i den, så jävla mörkt.
Iaf då vi vaknade så kollade vi på film och mös på, han åkte runt 17 men kommer tillbaka lite senare så att jag slipper va ensam i natt. Jobbar imorgon men börjar inte förrän 15 så det blir skönt med sovmorgon.
Nu ska jag sätta mig och kolla vidare på kvartsfinalen, hoppas som fan att Sverige vinner dock så har jag en känsla av att de kommer åka ut idag.
Hörs sen då! Adjö.





Kommentarer
Postat av: Miccis

Inte kul att sova själv, får göra det i ett tvåvåningshus, regn och mörker ute och jag är mörkrädd :/

2009-05-08 @ 18:53:23
Postat av: Jack Sparrow

Så länge du inte pratar som Brando gjorde så kan du heta Corleone,men inga jävla skjutvapen,använd en yxa istället! Men,vad mörkrädd du är,va fan,en Piteåbor ska väl vara van,ni har ju sol bara kring midsommar. Jag länkade till dina favoriter i dag,dock en cover,men SA gör en fin tolkning av orginallåten. Ha det,och köp en ficklampa så kan lysa under täcket.Kram.

2009-05-08 @ 22:39:00
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0