jobbar vidare..

Jahaja, då ska man iväg och jobba till 20 ikväll. Har varit fruktansvärt mycket jobb nu den senaste tiden men nu har jag bara idag och imorgon kvar sen är jag ledig i 2 dagar. Hoppas på fint väder då så att jag får sola lite, har fått en  liten bränna så jag hoppas på att jag får lite mer färg innan jag åker upp till Piteå. Var länge sen jag var brun, har en tendens att vara blekast av alla.
Annars händer det inte så mycket, Elin är kvar till på fredag och på onsdag kommer det en till person och hälsar på, den personen stannar till på söndag men efter det blir det tomt i lägenheten. Ska bli skönt, få landa på något vis. Alltid roligt med folk som hälsar på men det är samtidigt skönt med lite ensamtid också.
Skitväder här också, såklart då jag är ledig under dagen. Skönt iaf att det slutat regna, dock bara 8 grader ute så idag åker vinterjackan på då jag ska ta min promenad till jobbet.
Ska köpa 2 plattor öl idag för 200 kr, tur att mannen fixar bra priser åt mig ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0