Förbannades getingjävlar.

Vilken satans skitdag det har varit idag! Började dock bra med att jag vaknade i tid och kände mig riktigt pigg och redo för dagen. Mannen ville dock inte att jag steg upp utan höll fast mig och till slut somnade jag om, vaknade i paniken en timme innan jag skulle börja jobba (går till jobbet en halvtimme innan jag börjar) så tiden var knappt och jag stressade i mig ett par knäcke, lite fil, en kaffekopp och en cigg på balkongen.
Gick sen till jobbet där det gick bra, började dock regna som faaan innan jag slutade och med tanke på att det är en 20 mins-gångväg från jobbet och jag bara hade kjol och en kofta på mig så kan ni ju tänka er hur blöt jag var då jag kom hem. Nåväl, hade planer på att vara seriös och göra en matlåda imorgon eftersom jag jobbar till 16 men det sket sig ju. De första jag möter då jag kommer in i köket är en getingjävel, så jag sprang ut och stängde igen dörren. Nu vågar jag inte ens gå in för att släcka lampan. Yff, har skickat ett sms till mannen om att han ska komma och leka mördare men det verkade inte intressera honom. Hur länge tar det för en geting att dö när de är inomhus? Han sitter ganska slött i diskhon nu? En sak som är säker är iaf att jag inte tänker gå in i köket förrän någon vart här och mördat honom även om jag måste svälta ihjäl på kuppen!



Vart är Vickan och mannen då man behöver dom!!





Kommentarer
Postat av: Miccis

Satan Malin!! Du tar en tidning och slår ihjäl fanskapet :) Puss!!

2009-05-09 @ 12:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0