Everything I need and more.

Nu är jag ensam, frugan har åkt upp till piteå så då hon kommer ner igen så får vi fylla upp lägenheten ordentligt. Lovar att jag ska ta en massa bilder då så ni får se hur fint vi har det ;)
Skitväder idag också, hade tänkt hinna sola lite innan jag började jobba men regnet öser ner här i Ektorp. Därför får jag roa mig med annat innan jag jobbar, får se vad jag hittar på men alltid ska jag väl hitta på något.
Jobbar till 21 idag och sen kommer mannen, länge sen vi var ensamna längre än bara några timmar, ska bli skönt minst sagt ;D Även om jag gärna hade haft Vickan här ändå!
Lite nervös för att vara själv här, dagarna går bra men jag vill inte sova själv. Kommer ligga och lyssna efter spökljud och sen inbilla mig om att det är spöken i hela lägenheten. Kan bli tufft att ligga vaken hela nätterna när man ska upp och jobba tidigt, tur att jag har mannen, han får fan sova här medan Vickster är i pite.
Erika berättade igår att hon inte kunde kommentera i bloggen, är det någon fler som har problem med det? Isf är det ju skittråkigt för det är ju det enda som är roligt med att blogga. Känns som att det varit dåligt med kommentarer på senaste tiden och då orkar jag fan inte ta tag i det och skriva :P
Nåväl, nu ska jag ta en rök på balkongen och sen göra mig klar för jobbet, måste hitta en affär som säljer såna gröna paket också så att jag kan skicka iväg en bok till en man i Motala. Fan för att flytta, jag visste ju vart allt sånt var i Habegy ;)






Kommentarer
Postat av: Miccis

Håller med dej, har ett h-vete att hitta här i malmö, det e ju aningen större än luleå.... :)

2009-05-06 @ 15:46:00
Postat av: Anonym

Testar igen att skicka....får vi se....

2009-05-06 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0