Chockerande avslöjanden väntar!

Eller så inte, jag har så satans tråkigt just nu. Jag hade räknat med att det skulle vara strålande sol såhär under min sista lediga dag så att jag kunde bättra på brännan lite, vädret ville dock annat så nu sitter jag här inne och tråkar. Frugan är på jobbet och mannen kommer snart hit och håller mig sällskap, men tills dess hittade jag en sån där tråkig lista som ingen någonsin orkar läsa svaren på men jag trottsar det och tänker svara på dessa frågor ändå!

1. Hur gammal är du om fem år? 27 år
2. Vem var den sista du träffade? Vickan/Mannen
3. Hur lång är du? ca 170ish.
4. Vilken var den senaste film du sett? Midnight Express
5. Vem ringde du senast? Mamsen
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jag vill ha polly och goda godisar!" till mannen
7. Vad är helgens planer? Jobba röven av mig!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror till vem men jag spenderar mycket tid i telen
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma?  Början av januari :(
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? Vaknat en miljon ggr, men steg upp vid 11
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat?
14. Vilken är din favoritplats? Just nu? På min balkong, i solen
15. Vilken plats föredrar du minst? Hageby
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I piteå antagligen
17. Vad skrämde dig som barn? Grönögat!
18. Vem fick dig att skratta senast? Mannen
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Man är aldrig för ung för vinyl! Äger dock inga ^^
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda men använder bara den bärbara.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på vem jag sover med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någong gång spytt på någon? Njaaa, Emelie har hjälpt mig att stoppa fingrarna i halsen många ggr då hon ansett att jag varit för full, har väl kommit ett och annat på hennes händer då. Annars nej.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor is the shit!
26. Är du social? Ja det är jag, nästa för social ibland.
27. Vilken är din favoritglass? Gammeldagsvanilj och Piggelin!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Handla en jävla massa onödigt!
29. Tycker du om kinamat? Choys garden ftw!
30. Tycker du om kaffe? Kan inte leva utan det.
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida? Beror på vem jag sover med.
33. Kan du spela poker? Nej, fattar inte ett skit av det.
34. Tycker du om att mysa? Nej, bara men vissa speciella personer.
35. Är du en beroendemänniska? Inte längre tror jag.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Räknas Ross i vänner?
37. Vill du ha barn? Nej, jag har världens bästa syskonbarn istället.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och pitbondska och lite östgötska ;D
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Hatar havet, fiskar och hajar är farliga.
41. Vad spenderar du helst pengar på? just nu är det väl inredning, annars blir det väl kläder.
42. Äger du dyra smycken? Nej, använder sällan smycken
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Pyttipanna!.
44. Vem är den roligaste människan du känner? Min pappa, utan tvekan. Rolleboi "skrattet" Engström
45. Välj ett ärr på din kropp? Har bara småfjantiga om man nu inte räknar med tatueringarna.
46. Vad har du för ringsignal? Seether - Fake it
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej
48. Flirtar du mycket? Aldrig, vet inte hur man gör.
49. Vart togs din profilbild? I hageby tror jag.
50. Kan du byta olja på bilen? Jag kan kolla om det finns olja i bilen, räknas det?
51. Vilken var den senaste bok du läste? Snabba Cash av Jens Lapidus.
52. Läser du dagstidningen? Brukar kolla genom NT på nätet, läser den om jag är på jobbet.
53. Prenumererar du på någon veckotidning? Verkligen inte.
54. Vilken radiostation lyssnade du på senast? EastFM.
55. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev ner ett recept.
56. När var du i kyrkan senast? För ett år sedan ungefär på en begravning.

Skit i att läsa, lyssna på den här låten istället. Bästa någonsin!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0