Älskar min balkong! :)

Vet inte vart jag ska börja, orkar aldrig blogga längre så jag glömmer bort vad det är jag sysslat med. Efter att jag skrev sist så kom iaf mannen hit och kollade in lyan. Han blev riktigt imponerad och tyckte att vi hade den perfekta festar/labyrint-lyan. Jag tror att han gillade balkongen mest med tanke på att han parkerar där så snabbt han kommer förbi, vilket händer ganska ofta nu när vi är grannar :)
Igår satt jag och Vickan på balkongen och stekte hela dagen medan vi lyssnade på Sonata Arctica, kan knappast bli bättre än så, efter det lagade vi våran första middag som vi fick äta i vardagsrummet eftersom vi inte har så mycket möbler just nu :P
Gick och la oss relativt tidigt igår eftersom vi skulle ut och sola idag, solen har dock varit frånvarande och bara varit fram och värmt oss då och då. Nu håller jag på och baka för Vickan var sugen på kladdkaka. Sen blir det väl att tvätta och laga lite middag! Fyfan för tvättstugan dock som ligger åt helvete långt bort och har det mest invecklade systemet så att både jag och Vickan blir nollställda. Men vi lär oss väl med tiden, förhoppningsvis.
På onsdag åker Vickan till Piteå för att hämta hennes saker, jag ska alltså va ensam i lägenheten i en hel vecka, tur att jag bara är ledig en av de dagarna annars skulle jag nog bli sjukt uttråkad. Mannen ska dessutom få komma och sova här för jag vågar inte sova själv, jag är övertygad över att det spökar här ;)
Nu ska jag fortsätta kolla hockeyn, forza Omark/Harju!

  

Bjuder på lite bilder. Den första är utsikten från balkongen och den andra är utsikten från vardagsrummet. Borgen lyser också på kvällen så det är jättefint. Modell-Vickan fick också vara med på en bild där jag ville visa va mysigt vi har de på våran balkong :P På kvällarna tänder vi ljus och myser ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0