You're on your own!

Idag ska jag blogga om Vickans mens som är utebliven, när ska den komma? Jadu, vi väntar spänt och räknar dagarna!
Till lite mer relevanta saker. Gårdagen bjöd på öl i trevlig sällskap. Slutade med att jag låg på golvet under ett bord på mcdonalds och gömde mig för polisen, med andra ord så var det en lyckad kväll!
Idag har vi varit hos Fredrik och spelat rockband och druckit en öl, nu är vi hemma igen och ska väl sova så småningom. Ska ta mig en cigg nu och sen lägg mig på sängen och njuta av att jag är så jävla mätt att jag nästan vill ta livet av mig. Alla är på kravall ikväll men hade varken lust eller råd att gå på den, det kommer fler kravaller!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0