Vad skulle du göra?

Få se då, igår jobbade jag och idag har jag jobbat. Nu är Vickan och jobbar så vi har inte setts så mkt i helgen :P Skönt att vi tjänar pengar för en gångs skull ist för att gå ut och supa upp dom!
Är galet trött för tillfället, inte sovit många timmar i natt, steg upp tidigt som fan och tog mig en promenad till jobbet. Nu kollar jag på tv och försöker hålla mig vaken så att jag kan sova i natt. Imorgon ska jag följa vickan till ungdomsmottagningen och sen ska vi åka och skriva på kontraktet för lägenheten! Känns konstigt att ta en lägenhet som man inte ens varit och tittat på, vet hur planlösningen är osv men har ingen aning om hur golven och tapeterna ser ut, är de dock för taskiga så får vi väl tapetsera om! :D
Vill att 1 maj ska vara här nu så att vi gjort bort flytten och allt som ska fixas till det!
Nu ska jag ta mig en dusch för att bli lite mer vaken, orkar inte skriva så mkt mer idag utan jag skriver någon annan dag då jag är piggare och har något spännande att berätta.
Adjö.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0