Underbara måndag!

Vi börjar väl i lördags då Jonathan, Patrik, Mattias och en kille till kom in i min lägenhet med 2 plattor öl, redan då visste jag att de skulle barka. Det gjorde det också, vi satt först hos mig och drack och kollade på sjukt roliga saker på youtube ;P (Var roligare än vad det låter) Hamnade sen hos nån torsk i hageby där vi fortsatte supa till jag blev less på att se dom och bestämde mig för att gå hem innan jag hamnade i en djupt depression. Folket följde med och vi fortsatte kröka, jag somnade först av alla (det händer fan inte ofta) Patrik och Vickan fick sova på golvet i köket (så går de frugan då du kör bruce lee på min madrass!)
Igår var jag sjukt jävla bakis, vaknade allihopa och satt och tyckte synd om oss själva. Gick till HC och tryckte lite pizza innan Jenny kom och hämtade grabbarna. Annars spenderades dagen mest i sängen, tvättade dock och jag lovar er att det var bland det jobbigaste jag gjort, någonsin!
Idag har jag varit och jobbat, 7-15 så det var roligt och efter de tog jag en promenad hem. Gick förbi graflunds på vägen och skrev på ett kontrakt, hon ringde nämligen idag och berättade att hon hade en person som ville hyra min lägenhet. Så jag blir av med den 4 maj, flyttar den 1 maj så det blir perfekt, hinner städa ut den och allt! Jag har alltså med andra ord betalat min sista hyra till graffe, känns lite sorgligt :P Jag kommer verkligen sakna hageby (ingen ironi, jag lovar!)
Nu blir det käk och en dusch, vickan fick jobb 14:30-21 så idag får jag äta själv!



Jag hade velat att den här hade vunnit mello! :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha vilken låt!!! och show!! Emmis ligger i kräksjukan,,stackars liten...hon är så svag:(

2009-03-31 @ 10:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0