Två jobbiga dagar.

Igår kväll var bland de värsta kvällarna jag någonsin upplevt i hela mitt liv. Aldrig varit så rädd som då men som tur var så ordnade det sig till det bästa. Obehagligt var det iaf och det är ingen idé att ni frågar var som hänt för det är inget som jag kommer berätta. Tur är iaf att jag hade Vickan!
Mannen kom igår och sov här, jag fick jobb så var iväg och jobbade mellan 7-12, Vickan jobbade mellan 8-15 så när jag kom hem så tog jag en dusch och kröp ner i sängen där mannen låg och sov. Somnade några timmar så i natt lär jag väl ligga och vrida mig i flera timmar.
Han har precis åkt iaf, Vickan står och diskar och jag sitter bara här! Funderar på vad vi ska hitta på för roligt imorgon, pengarna börjar bli få så det får inte bli något som kostar allt för mycket kosing.
Imorgon ska vi iaf till hnab och skriva kontrakt, vi skulle ha med oss inkomstuppgifter men det är ju som svårt då man är timvikarie, vi har iaf med oss anställningsbevisen och jag hoppas på att dom nöjer sig med det!
Luleå åkte ut idag, vilken besvikelse. För en gångs skull så hade jag faktiskt hopp om att de skulle gå vidare, men man ska väl va nöjd att de kom med i slutspelet till skillnad från förra året då de slapp kvalserien pga bättre målskillnad.
Pappa ringde idag också och berättade att min moster blivit sjuk, hoppas att hon kryar på sig. Obehagligt att det kan svänga så snabbt, från att vara frisk ena dagen till att bli jätte sjuk den andra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0