There's a llama!

Yff, jag har en massa saker att berätta, vet inte riktigt var jag ska börja!
Börjar iaf med att gratulera Erika och Jenny som fyller år idag, ingen av dom vill ha presenter av mig så jag antar att inte mina pengar duger ;D Nåväl, då vi talar om presenter så kan jag ju berätta vad min bror fick av Erika idag. Han fyller 30 i augusti men fick sin present redan nu, ACDC i göteborg i sommar. AS!!! Jag vill också!
Påtal om brorsa så har han sista uppkörningen imorgon, jag vet att det kommer att gå bra men lycka till iaf.
Om vi pratar om fiskmåsar då så kan jag tala om för er att vi idag fick veta att vi fick lägenheten, med andra ord så flyttar vi 1 maj och är ni sugna på att bära möbler och dricka öl så är det bara att höra av sig!

Igår kom mannen hit, var rätt lugnt. Han drog hem vid 12 och då gick jag och Vickan och la sig. Hon har varit och jobbat idag så hon skulle upp vid halv 7. Givetvis vaknade jag också då och kunde inte somna om :( Tur att mannen kom då och höll mig sällskap, han har varit här hela dagen och åkte hem för en stund sen.

Nu har jag och vickan precis ätit middag, det blev bullens i korvbröd idag och nu ska vi trycka lite chirre och mysa på. Kanske se nån film som vi påbörjat men aldrig avslutat.

Ektorp, here we come!



Cp-låt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag anar viss avundsjuka;) ha ha...det är han värd!!

På tal om dina pengar...you "o" me a drink! Du ser min knackliga engelska ha ha.Ha det bäst!!

2009-03-10 @ 22:33:15
Postat av: Alexandresen

hej haft en bra dag?

2009-03-10 @ 23:19:18
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Berecca

haha jo jag vet, fast nu hade var jag som tvungen åxå jag hade inte råd att köpa cigg, men man kan ju försöka jag vill ju faktist sluta :) och jag kan ju passa på att säga att jag kommer gärna och hjälper till att bära, kan ju försöka biffa upp mig på boxningen så att jag orkar mycket :P pöss

2009-03-11 @ 15:10:38
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0