Snart flyttar vi!

Saker och ting börjar sakta men säkert ordna upp sig. Idag har jag fixat bort en sak med mitt abonnemang, fixat nytt internet och ordnat så att vi får nycklarna på valborgmässoafton. Vickan har också fått det ordnat att hon får ner hennes saker i början av maj, så nu slipper vi bo i en tom trea vilket känns jävligt skönt! :) Killen som ska flytta in i min lägenhet har också skrivit på kontraktet så nu är jag helt av med den, de ska komma och besikta den nästa onsdag så jag hoppas att jag inte får några anmärkningar på den. Det tror jag dock inte då min lägenhet är jävligt fräsch.
Nu är det bara adressändring och elen som ska sägas upp. Ska också höra om en liten lastbil som vi ska hyra och ta mina saker i, jag hoppas att de har öppet 1 maj för annars vet jag inte riktigt hur vi ska göra.
Skönt att ångesten inför allt börjar släppa, har varit mycket den senaste månaden som bekymrat mig men det har faktiskt ordnat upp sig till slut. Nu hoppas vi bara på mer jobb så vi har råd att åka iväg och handla en massa nytt till den nya lägenheten, ska bli så roligt att inreda och möblera den! Längtar som en tokas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0