Ny tv + lägenhet!

Igår kom jag på att jag behövde en ny tv, så idag åkte jag till expert och köpte en! Det blev en samsung 40" LCD Full HD någon 100Hz, 6 serie, something :P Den är fin iaf och jag gillar den! Nu har jag en ordentlig tv och det behövdes, nu behöver jag inte köpa nya prylar på ett tag ;)
De med lägenheten har ordnat sig också, på måndag skriver vi kontrakt så nu är de definitivt. Jag lämnar hageby! Känns som att det kommer bli några månader med mycket utgifter men så är det ibland, får bara hålla tummarna om att jag får lägenheten uthyrd från 1 maj, annars sitter jag nog i skiten som man så fint kan säga :P
Nu är Vickan och jobbar, jag ska kolla kylen om det finns något och äta och efter det ska jag lägga mig i sängen. Har en huvudvärk som inte vill ge med sig! Börjar jobba kl 13 imorgon, skönt med sovmorgon!
Hur har eran dag varit? Hoppas den varit lika bra som min :)



En sån här blev det!





Kommentarer
Postat av: Jack Sparrow

Inte illa,hur mycket fick du pröjsa för den? Ang att lämna Hageby,inte en dag för tidigt,riktig jävla armhåla. Jag bodde en kort tid i ett av "hopptornen" mittemot HC,de på andra sidan av vägen,fy fan sänt skit! Ha det bra.kram.

2009-03-21 @ 17:55:43
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0