Njuter av en härlig baksmälla.

Igår hade Emelie inflyttningsfest så vi var där och festade innan vi gick på trappan. Hade roligt men det var ganska lite folk på trappan så jag lessnade vid 2-tiden och åkte hem ist. Måste berättade att vi norrländska tjejer imponerade på 2 sthlmkillar som var på festen igår. De var inte vana med tjejer som drack så starka groggar, snusade och kunde borra med slagborrar, inte heller hade dom vart med om att en tjej började hälla i sig öl med en procent på 7,2 för att baksmällan från dagen före skulle försvinna snabbare. Har sagt det förr och jag säger det igen, vi är så jävla rock n roll!
Idag har jag varit på stan och köpt en ny sladd till datorn, den andra hade blivit glapp så det laddades inte. Kollade också efter ett par jobbarskor men hittade inga så får ta något som jag har hemma. Hjälpt Emelie lite med att städa ur lägenheten här + lagat mat. Nu ska jag och Vickan kolla någon film och ta det lugnt, blir en tidig kväll idag för jag ska ju upp så tidigt imorgon. Är lite nervös, första dagen på nytt jobb men det ska nog gå bra! Kom på att jag inte jobbat dag på över ett år, vilken omställning. Jag kommer inte ihåg sist jag klev upp vid halv 6. Önska mig lycka till nu, jag hoppas att människorna på jobbet kommer att tycka om mig och att de som bor där förstår min härliga norrländska! :D
Haft en skön baksmälla idag, gillar såna här söndagar!

Skriver hur det gick imorgon!






Kommentarer
Postat av: Berecca

lycka till och det är klart att dom kommer gilla din norrländska vem gör inte det? :P puss

2009-03-02 @ 00:40:11
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Malin

Nog går de bra vännen. Självklart kommer dom gilla dig ;)

2009-03-02 @ 10:38:06
URL: http://youareanasshole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0