Lika smal överallt på kroppen?

Idag har jag jobbat, sen har inget spännande hänt! Har precis tagit ut middagen ur ugnen så snart ska jag och vickan äta. Vet att det blev lite sent idag men så är det då frugan jobbar sent! ;)
Har inget roligt att berätta förutom att en dam idag på jobbet frågade om en person var lika smal överallt på kroppen som det hon såg, om han var det så hade han minsann inget att erbjuda en kvinna! Äldre damer är mina idoler.
Brorsan ringde också idag vid 18-tiden, påtagligt berusad, fick höra skönsång av någon som var på festen. Brorsan berättade att de hållt fast honom i armar och ben och sedan tvingat i honom massa sprit, han ville egentligen inte. Jag tror honom, i min familj är vi ju kända för att vara nykterister som alltid bangar när det kommer till fest! :D Adjö.






Kommentarer
Postat av: Jack Sparrow

Fan vilka snuskiga gamla tanter det finns, en jävel nöp mig om röven igår när jag handlade mat på konsum. Ang Luleå,du har väl inte blivit en Skellefteå fan nu när Luleå är ute? Hmm,det där med sprit är hemskt, tänk att folk tvingar nykterister att dricka,fan,man kan ju bli full av det! Ha det bra,hoppas att kallingarna passade mannen.

2009-03-18 @ 20:09:28
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0