Ledigt från frugan idag!

Yff va lång dag det var igår. Jobbade till 21 men hon jag jobbade med var så jävla gullig att jag fick gå hem lite tidigare för att jag hade jobbat så många timmar. När jag kom hem var mannen och Vickan hos mig, tog en dusch för jag kände mig äckligare än äckligast och sen åt jag jordubbpaj (tack pruppis) och drack kaffe för att vakna till. Vilket jag också gjorde, jag somnade inte förrän 5 på morgonen så jag var livrädd att de skulle ringa vid 7 och vilja ha ut mig på jobb.
Min chef ringde dock vid halv 9 och gav mig några dagar så i veckan ska jag jobba torsdag 7-13, lördag 7-16 och söndag 7-12 & 15-21. Skönt med lite arbetsdagar så det drygar ut min feta studentkassa!!
Idag jobbade Vickan så mannen stannade och var hos mig till hon slutade, haft en mysig dag måste jag säga. Skönt med såna dagar ibland!
Nu ska jag lägga mig och sova, är ganska trött då det inte blev så mkt sova. Vi vaknade vid halv 9 och var då vakna någon timme och slumrade sedan till och sov till runt 12. Jag behöver sömn och det är genast!

  

Jag och frugan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0