Känns mycket bättre!

Efter drygt en timme i telefon med både mor och far så känns det redan bättre. Jag ska få komma upp i maj då syrran fått, de sa att jag inte skulle oroa mig över det även om de skiter sig med pengarna, tack mina älskade föräldrar, ni är världsbäst!
Haft lite panik över flytten också men efter att ha talat med min kära far som hjälpt mig att se  på olika alternativ osv så känns det också bättre, ska framföra mina ideér för frugan då hon kommer hem så får vi se vad hon tycker om det.
Har kokat ägg och gjort en skagenröra nu iaf, det blir gott att äta till en film eller sådant då frun kommer hem.






Kommentarer
Postat av: Berecca

i älska dä änglastjärt!

2009-03-27 @ 23:00:48
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0