It's my life!

Är hemma en vända från jobbet, ska snart tillbaka då jag jobbar delad idag. Slutar vid 21 och då ska jag hem hit och färga håret på Vickan. Nu ska vi gå in till stan där vi ska hitta en hårfärg åt damen + att hon ska få handla hem lite saker. Blir nog en tidig kväll då jag är lite trött, det är slitsamt att stiga upp före 6 på morgonen, speciellt då man inte är van vid det! Har inte så mycket att berätta idag faktiskt förutom att en tant på jobbet hotade mig med att bryta av mig armarna idag. Dom är förjävla söta och charmiga ibland ;D
Nu kom Vickan ut ur duschen så vi ska väl börja röra på oss, imorgon får vi nog veta om vi får lägenheten eller inte! Håll tummarna för oss för helvete! :)





Kommentarer
Postat av: Slem

Fan vad jag håller tummarna!!!

2009-03-08 @ 20:41:14
URL: http://emhoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här håller vi alla tummar å tår för er!!!

Emme har börjat åka slalom,,skitduktig...sötfisen!!

Synd du inte kan se det.Kram

2009-03-08 @ 21:40:35
Postat av: Rebecka

jag håller tummarna för er. Vad roligt att höra du har fått jobb gumman. Saknar dig :) Flyttar i slutet av nästa månad ungefär:)

2009-03-08 @ 21:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0