I'm still in love with you..

Inte hört något om lägenheten än men jag hoppas som fan att vi får den. Kanske hör dom av sig imorgon eftersom sista dagen att tacka ja till den var idag? Nåväl, det är spänt här! Jag vet inte vad jag gör om jag inte får det klart att vi ska flytta! Tack alla ni som håller tummarna för oss, ni är bäst :)
Just nu är Vickan på en kort intro, vet inte varför men hon får bara 1-2 timmar varje gång men jag hoppas att det blir fler snart, känns som att det behövs.
En av mina chefer ringde mig idag, mitt schema är klart inför sommaren så det ska jag åka och hämta på torsdag samt skriva på anställningsbeslut etc, skönt att man får schemat redan nu. Kanske kan jag planera in en tripp upp till Piteå i sommar :)
Idag har jag städat, lagat massa mat så att jag har matlådor till jobbet. Precis kommit ut ur duschen nu så nu väntar jag mest bara på Vickan så jag får höra hur det gått för henne och sen kommer mannen hit. Skönt, jag behöver kramar av honom idag.
Match ikväll mot fröllorna, kanal 9 visar matchen men självklart har jag inte den kanalen! Nåväl, sportradion är underskattad! Forza Luleå!!

Hur är det annars med er mina läsare? Syftar främst på min bror, Erika och barnen. Kul att Emilia börjat åka slalom, sötfis är hon! Kanske får åka med henne nån vinter! :)
Micka, du också, vad händer i ditt liv honey?






Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll alla tummar för din bror för det närmar sig för honom......

Fyller gammal imorrn;).....bara ett år närmare 30...usch vad jag börjar få nojjor....

Här är allt bara bra,, barnen snarkar ikapp och jag ska snart kojsa ja me..trött idag. Hoppas allt blir bra, och att ni får läggan!!! Kram

2009-03-09 @ 23:20:02
Postat av: Micka

Händer inte så mkt just NU! Vill bli rik annars är allt som vanligt ;)Kommer till dej i sommar å partar lite ;)

2009-03-12 @ 09:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0