I'm a winner!

Jag är så överlycklig just nu. Världens skönaste bög har utsett mig till vinnare av ett par Frank Dandy-kallingarna! Eftersom att jag aldrig vinner något så känner jag mig väldigt speciell och utvald just nu! Har kommenterat som en idiot men varje gång har han ignorerat mig och struntat i mina kommentarer! Detta har sårat mig väldigt mycket då jag trodde att vi norrlänningar i söder höll ihop ;) Nu är han dock förlåten och han är återigen min absoluta favoritbög. Jag ska aldrig missa något av Per-Robins inlägg och det tycker inte jag att ni heller ska göra.
Han är också kompis med allas vår älskade "jagärmedialladokusåporsomfinns"-Meral, detta mina vänner är stort!
Kolla in hans blogg här!



Kolla mina vänner, kändisar! ;D När jag ändå håller på så kan jag ju länka till Merals blogg också, jag har själv aldrig varit in på den så jag kan tyvärr inte säga något om den men kanske är det en fantastisk blogg som ni kommer älska!





Kommentarer
Postat av: Jack Sparrow

Tack tack,tusen tack för inbjudandet,men jag är inte mycket att besöka bögbloggar. Yes,BL is back, but now my name is Jack,.och jag dricker fortfarande CM,fattas bara när jag nu är en pirat helt efter konstens regler. Ha det Piteå,synd att Luleå åkte ut,kanske borde de skaffa en Finsk målis.Kram.

2009-03-16 @ 22:05:56
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0