Hos min fina Slemelie!

Idag gick jag till jobbet, det första jag såg då jag klev ut genom porten var 3 polisbilar, det var fullt med folk i baksätena också. Oh vad jag älskar att bo här i hageby. Drygt 20-25 minuter senare var jag framme på jobbet, där befann jag mig till kl 16 då Vickan kom och mötte upp mig. Vi gick till Emelie som bjöd på mat och trevligt sällskap! Sen färgade jag Emelies hår och hon gjorde slingor på mig, Vickan åkte hem till mig eftersom att jag ska sova här så att jag har närmare till jobbet imorgon. Jobbar delad imorgon, usch och fy men många timmar och det är värdefullt då lönen kommer!
Nu ska jag lägga mig och sova för jag fick knappt sova förra natten (som vanligt), faktiskt rätt less på att somna till antingen prat i telefon eller smattrande på tangenterna. Från och med nu så kommer jag stänga av internet då jag går och lägger mig, pallar inte att sova 2-3 timmar och sen jobba en hel dag.



På Sonata Arctica!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0