Hörde jag en skål?

Tänker inte gå in på hur det gick med kontrakt-skrivningen för jag blir bara arg då jag tänker på det. Förhoppningsvis så ska det väl ordna sig till veckan och gör det inte de så tar jag bort någon.
Mallan är i Sverige, fan jag vill åka upp och träffa henne men ekonomin tillåter inte det och jag måste jobba allt jag bara får och kan nu :P Nåväl, fått schemat och såg att jag var ledig under pdol, kanske åker upp då ;)
Nu ska vi till Emelie och dricka lite öl, världens bästa lasse kommer till norp ikväll så det får vi absolut inte missa. Märkte att det var länge sen jag bjöd på en bild på mig själv så jag tänkte bjuda på en så att ni ser hur jag ser ut en kväll som denna!

  

Oh så grant, skål då!





Kommentarer
Postat av: Rebecka

fin du är gumman. Du passar verkligen i blont :)

2009-03-14 @ 16:26:13
Postat av: Jackeline Perez

Skål ja! :)

2009-03-14 @ 20:21:19
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0