Grattis storebror!

Såååja, då var det en ny dag och med andra ord dags för ett nytt inlägg. Har dock inte så mycket att säga förutom grattis till storebror som klarade den sista uppkörningen idag. Visste att han skulle göra det då han är bäst i världen. Annars har det inte hänt så mycket idag. Vickan har varit på en introduktion igen och jag har varit iväg på ungdomshälsan och skaffat mig ett gäng piller.
Blir nog inte så mycket idag, ska tvätta och sen ska jag plugga lite samt kolla hockeyn. Snälla hockeyguden, se till så att Luleå vinner idag! :D
Blir inte mycket mer än så idag, hoppas att ni nöjer er med detta. Adjö :)





Kommentarer
Postat av: Alexandresen

Sv: gött =) De är sådär med mig, känner mig seg och dålig :/

2009-03-11 @ 18:29:05
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0