Grattis morfar!

Igår var en trevlig dag. Jonatan kom för att han skulle hjälpa mig att fixa med s-video så att jag kunde kolla på film som jag har på datorn genom tvn. Iaf så hade jag hållt på i 3 dagar och med mitt tålamod är detta otroligt lång tid! Jag lämnade det iaf och ringde Jonatan som kom hit, jag skulle visa honom hur jag kopplat utan att få det att funka eftersom jag inte förstod varför det inte funkade. Jag kopplade in sladdarna, tryckte på s-video och helt plötsligt så var det färg på tvn`?!!! Tidigare då jag gjort på samma sätt så var det svartvitt, jag blev sur som fan men nu är jag glad att det funkar!
Efter att Jonte åkt så åkte jag och Emelie in till stan, hon skulle lämna in sin kamera, köpa träningsbyxor och kolla på mini laptops, vi passade också på att ta en lunch på paus vilket alltid är mysigt.
Vickan slutade jobba kl 17 och efter de skulle vi gå och skriva på kontraktet men då vi kom fram så insåg vi att pappret som vi behövde inte var i väskan så vi åkte och gjorde det idag ist. Så nu är det klart 1 maj blir jag ektorpsbo och sambo på riktigt :)
Igår när jag kom hem så kom mannen hit, vi drack nån öl. Skulle se på film men det slutade med att jag somnade i hans knä och han fick se filmen själv ;)
Grattis morfar på 80-årsdagen, tråkigt att man missar allt sånt. Födelsedagar osv, men det är sånt man får ta då man bor här :D
Våffeldagen imorgon, glöm inte att äta våfflor!






Kommentarer
Postat av: Berecca

okej, fan va skönt att ha det klart :) när flyttar ni då? kram kram

2009-03-24 @ 18:48:46
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Berecca

okej :P hade nästan hellre åkt med er men nu har vi pengar så det är bäst att köpa allt nu för jag slösar upp alla pengar, jag vet att jag är grym på det :P fick du mitt sms förresten :) du skriver anonymt förresten, fast det kanske var meningen :P puss

2009-03-24 @ 21:18:22
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Berecca

jorå! bara du bjuder på öl så :P

2009-03-25 @ 19:18:17
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0