Funderarn arn arn.

Jag skulle sova tidigt igår, var riktigt trött men mannen hörde av sig vid 12 och kom efter det. Det slutade med att jag och mannen var vaken till 9 på morgonen då jag typ svimmade av trötthet och han gick hem. Han ringde dock och väckte mig vid 15 tiden och kom efter det hit. Nu har han just åkt och jag och Vickan ska väl lägga oss snart. Vickan jobbar imorgon så jag tänkte att jag skulle få lite skolgrejjer gjort och njuta av ensamheten. Länge sen jag var ensam på riktigt och jag känner att behovet av det är stort just nu. Ska bli så skönt!!
Nu blir det dock sängen, ha de gott mina vänner.

Just det, om någon vet så behöver jag hjälp med en sak. Jag är medlem i kommunal norrbotten men jobbar ju nu här, måste jag byta och va med i kommunal här ist då? :P





Kommentarer
Postat av: Anonym

ja byt!

2009-03-16 @ 08:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0