Första dagen på jobbet!

Dom gillar mig, jag gillar dom och jag trivs som fan på jobbet. De är iaf vad jag hittills känner. Skulle egentligen haft introduktion till 16 idag, de tycker dock inte att jag behöver det eftersom dom tycker att jag är så duktig. Därför är jag hemma nu och ska iväg och jobba 15-21:15. Skönt att man imponerat på dom och att de fått ett förtroende för en. Gillar gamlingarna också, charmiga som tusan och de gillar min norrländska ;)
Nu ska jag äta som snabbast och sen ska jag slappna av en stund innan det är dags att återvända till jobbet. FAN va bra det här känns!
Vickan är också och jobbar, känns som att det går bra nu ;)





Kommentarer
Postat av: Berecca

fan va kul :P grattis än en gång! nu blev jag ju nästan motiverad, måste gå å lämna ut mitt cv å sånt idag tror jag :P puss

2009-03-02 @ 16:04:50
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis till de nya livet pöss jenny

2009-03-03 @ 13:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0