Farväl Hageby!

Yff, lång dag idag! Har städat så lägenheten har aldrig varit finare (inte sen Vickan kom iaf). Så nu luktar det gott och är ordning och reda, precis som jag vill ha det! Efter de gick vi på affären och storhandlade så att vi skulle klara oss ett tag, blev rätt dyrt men nu har vi iaf massor med mat!
Idag har jag lagat middag (som vanligt, jag lagar och vickan diskar) det blev nå jävla potatis och inbakad fläskfilé med vitlök, lök och champinjon-röra. Blev grymt gott, kanske ska satsa på kockyrket? :)
Nu ska jag plugga lite och sen ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag jobba. Ska bli roligt att komma dit och träffa alla, har saknat dom lite. Känns verkligen hur bra som helst att jag trivs så bra som jag gör, både med personalen och de som bor där. Imorgon jobbar jag till kl 13 och sen kommer en fastighetsskötare hit och ska byta ut mina eluttag för dom är trasiga. Har också sagt upp mitt internet idag, 3 månaders uppsägningstid och imorgon ska jag säga upp lägenheten. Har tackat ja på en lägenhet och om vi får den så flyttar vi in i den nya lägenheten 1 maj. Skulle va grymt skönt om vi fick den lägenheten! Hej då Hageby, hej Ektorp! :D






Kommentarer
Postat av: matte

skönt att se att någon klarar av att få ett jobb i dessa kristider, GRATTIS från storebror

2009-03-05 @ 09:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0