En snarkande fruga!

Nu har jag kommit hem från jobbet, var riktigt trött imorse då jag bara sovit en timme eftersom att frugan kände för att snarka som en karl hela natten. Jag har sparkat, skrikit och armbågat henne men inget har hjälpt!
Måste säga det igen, fan va jag trivs på jobbet! Idag har jag skrattat mer än vad jag gjort på väldigt länge! Har så sköna arbetskamrater, de är fan sjuka i huvudet så jag passar in rätt bra där! De som bor där är också helt otroliga, till er som känner min farmor så kan jag tala om för er att det är 13 st som bor där och alla är typ som farmor. Med andra ord blir de kaos ibland men fyfan va man får skratta åt deras kommentarer. Idag rymde en med rullstol från sjukhuset och tog bussen tillbaka till mitt jobb, håret stod åt alla håll men glad var han! :D
Har precis ätit så nu ska jag ta och diska undan, sen blir det tvätt ikväll! Ledig imorgon så det kommer att bli riktigt skönt. Fick också rätt glada nyheter idag, fick veta för vem och när jag skulle jobba i sommar + att chefen lovade mig jobb efter sommaren också. Hon frågade hur länge jag tänkt bo i norrköping och jag svarade att jag stannade så länge jag hade jobb så att jag kunde försörja mig. Till svar fick jag att jag inte skulle oroa mig och att jag skulle få jobba där så länge jag ville! :D
Tack för det chefen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0