Bakis-Lördag!

Jahaja, igår blev det fest :P Vickan jobbade till 21 så mannen kom hit och drack några öl med mig. Han åkte när Vickan kom hem så jag och hon åkte till Fredde och drack några öl där. Blev en krogsväng och vi slutade på crompan. Hade en kort efterfest här med mannen, vickan och Fredde och sen slocknade jag och mannen medan Vickan gick och följde Fredde en bit på vägen då han skulle hem.
Känner verkligen va taggad jag var på att blogga idag, märks det kanske? ;)
Nu har mannen åkt så vi ska slå igång nån skön film och bara njuta av baksmällan!

Visst glömmer ni inte att släcka ljuset ikväll 20:30 samt att ställa fram klockan en timme imorgon!





Kommentarer
Postat av: Berecca

jo det var riktigt skönt att få lite saker :P hade ni kul igår då? puss

2009-03-28 @ 15:17:26
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0