Ändrade planer!

Jahaja, min och Vickans bakisdag ändrades väldigt snabbt då Jonathan ringde och sa att vi skulle komma på fest. Genast började alkistarmen att suga och vi bestämde oss för fest, Patrik ringde typ 10 min senare och tyckte att dom skulle komma hit istället för att jag och Vickan skulle åka ut till dom. Så fick det bli och nu väntar jag på herrarna, får se vad kvällen bjuder på för roligt.
Måste berätta att jag förändrat mitt utseende radikalt, min piercing och töjning är nu mer historia ;D






Kommentarer
Postat av: Berecca

va? har du tagit ut töjningen? :P de har jag också, för typ en vecka sen, var är oddsen på edt då? :P hade ni kul igår då? puss

2009-03-29 @ 18:11:47
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0