På arlanda.

Jaha, här sitter man på arlanda och läser om flygkrascher osv. Känns väldigt bra det här måste jag säga.
Är arg som satan, skulle ha varit hemma snart men eftersom norweigan ansåg att jag inte hade bokat en biljett så bad jag dom dra åt helvete och bokade en ny med sas. Blev dyrt att åka hem den här gången. 
Nu går flyget 14:15 ist men det känns som att det kvittar, huvudsaken är att jag tar mig hem och efter det ska jag aldrig mer åka med norweigan.
Orkar inte skriva så mycket mer, bloggar bara i brist på annat medan jag väntar på att flyget ska gå. Köpte mig en bok också som jag tänkte att jag ska läsa ut. Aldrig fucka upp köpte jag, den andra boken av han Jens Lapidus ni vet. Älskade Snabba cash och har läst/lyssnat på den säkert 20 ggr. Nu har jag försökt lyssna genom aldrig fucka upp också men det har tagit mig ett halvår. Därför köpte jag boken så kan jag läsa den då jag ligger ute och pressar i solen.
Btw, jag är så jävla sönderbränd som man kan vara :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0