Låt mig presentera..

ANTON!! :D


Befinner mig fortfarande i Piteå men åker hem på tisdag och jag kan inte ens beskriva i ord hur skönt det kommer blir att komma hem. Även om jag tycker om att va här så känner jag mer och mer för varje gång jag är upp hur lite jag egentligen hör hemma här! Men de har varit roligt att hälsa på familjen, idag är det tänkt att jag ska träffa några vänner och imorgon blir det en heldag med min älskade Jenny som kommer upp från uppsala.
Kanske sjukt egentligen att vi båda bor där nere men enda gångerna vi ses är då vi båda är upp hit och hälsar på.





Kommentarer
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

vwms barn är anton!? helt ybersöt

2009-07-06 @ 00:51:25
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0