Bränt sönder wuumpan!

Egentligen har jag inget att berätta för er men jag försöker hitta på saker att fördriva tiden med en stund medan jag tar en paus från solningen. Bränner fint på hela jävla kroppen så det kan nog vara rätt vettigt att jag tar mig en paus med en isglass!
Har inte hänt sådär fruktansvärt mycket sen sist måste jag säga. Har vart i Piteå och hälsat på vilket alltid är trevligt och efter de har jag jobbat ihjäl mig! Skönt som fan då man får in lönen men det hade varit roligt att vara ledig också, iofs så spelar det inte så stor roll. Jag kan lika gärna jobba för Vickan jobbar lika mycket som jag och mannen är fortfarande borta (fan en månad sen vi sågs nu). Men han kommer hem på lördag, ska bli så roligt att träffa han igen. Kommer krama sönder han! :)
Går bra på jobbet även om jag varit lite less nu den senaste tiden, men det blir väl så då man jobbar för mkt  :P
Har varit iväg och fixat mig två par glasögon också, jag får dom om ungefär 3 veckor och de ska bli skönt som fan att få glasögon och vila ögonen mellan linsanvändandet! Blev dock jä'ääävligt dyrt :/
I fredags var jag till Fredde och drack några öl, efter de drog vi till trappan och hällde i oss lite till. Vickan kom och joinade efter hon slutade jobba men eftersom hon skulle upp kl 6 så gick vi hem relativt tidigt.
Nej, nu måste jag ta tag i det här bättra på brännan lite mer!
Om 2 veckor kommer brorsan + familj, fan va roligt de ska bli! :)



Jag saknar min bästaste Mikaela!







Kommentarer
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

Hej :)

Tack så jättemycket för din kommentar! Vad glad jag blev nu! :)



Det är min kille/sambo som tatuerar mig. Han jobbar på House of Pain i Kalmar. Han har en hemsida (som han dock ej har uppdaterat på ett tag) http://calmaretattoo.weebly.com/



Han är grymt duktig och rekommenderar honom starkt (och det säger jag inte bara för att han är min pojkvän, utan innan vi träffades skulle jag aldrig ens få för mig att göra alla dessa tatueringar :)



Lycka till!!

2009-06-28 @ 21:47:42
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

Haha ja, det är ju som sagt de äldre som har sina fördomar. Men det kan man väl dock ha förståelse för ;)

2009-06-29 @ 00:06:28
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

han varå sjukt söt !=)

2009-07-06 @ 18:17:02
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Haedil

Söt blogg :)

2009-07-07 @ 00:20:16
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0