Shululuuu..

Tänkte bara säga att det just nu känns som att jag håller på att jobba ihjäl mig, jag hoppas som fan att jag får en fin lön i slutet av augusti! Har bokat resa till Piteå också, åker om en vecka och blir där i 2-3 dagar. Kommer va med på brorsans 30-års fest och det är också hela anledningen till varför jag åker upp!
Mors och fars ska komma hit och hälsa på efter så jag åker med dom ner, drygt att åka bil men bra för plånboken ;)
Nu blir det en dusch och sen ska jag stupa i säng, får sällskap där så småningom också. Fint dä! Ledig imorgon, de behövs!


Vickan, fuck you. Du är världens sämsta sambo just nu. Igår storstädade jag hela lägenheten efter att jag jobbat. I vilket skick var lägenheten i när jag kom hem idag från jobbet? Det är fan på tiden att du börjar greppa tag i diskborsten igen och sluta smutsa ner så förbannat, annars åker du ut med huvudet före över balkongen. Adjö.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0