Ensam igen!

Nu har brorsan, Erika och barnen lämnat Norrköping och börjat röra sig uppåt i landet.
Länge sedan det var såhär tyst i lägenheten, inte ens Vickan är hemma så jag är helt ensam just nu. Tack och lov får jag besök lite senare så då blir det nog några avsnitt av sopranos och lite mys.
Har verkligen varit jättetrevligt när jag haft familjen här, har jobbat lite men vi har hunnit med mycket ändå. Igår var vi i söderköping och spelade minigolf, eftersom jag är mer av en hockeytjej så gick det givetvis förjävligt och bollen åkte ofta utanför banan ;) Jag kom dock inte sist och det ska jag väl vara glad över!
Inhandlade också en tvättmaskin igår så det var tur att brorsan var här och kunde koppla in den och fixa ström till den, själv hade jag nog aldrig fixat det! Det är tur att jag har världens bästa bror som klarar av det mesta.
Köpte också en fototapet som är en bild på brooklyn bron så den åker upp då mamma och pappa kommer ner om ungefär 3 veckor :)
Annars har jag inte så mycket att berätta, jag är sjukt sugen på en ny tatuering men jag tror att det får vänta ett tag.
Hoppas att allt är bra med er mina vänner, nu ska jag gå och tömma min tvättmaskin så nu kommer det att hänga trosor över hela lägenheten, fräscht. :P
Jag lägger upp bilder någon annan gång från gårdagen! Ciao.





Precis såhär ser fototapeten ut, lär bli fint som en fondvägg tror jag :)





Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Yo Malin,what´s up? Du har inte fått lappsjukan och återvänt till Piteå? Bra,Peking behöver sina norrländskor,tänk om,ve o fasa,tänk om man skulle ersätta de med Stockholmare? Nää,fii fan,det går ju inte,de enda jag umgicks med när jag bodde i Sth var norrlandstjejer. Ha det,och slit inte ihjäl dig.Kram.

2009-07-22 @ 20:14:26
URL: http://thepirateway.blogg.se/
Postat av: Berecca

oohh snygg tapet :)

Hur är det med dej bäjb? längesen vi hördes nu :(

kram :)

2009-07-23 @ 19:57:24
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för en bra vecka hos dig,, med mkt skratt å mitt "rödtjut..." Tapeten kommer bli nice, får väl höra sen hur det blev.Familjen hälsar.Kram

2009-07-24 @ 18:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0