While you live it up

Nu är det klart, Vickan kommer imorgon, har precis bokat hennes resa så nu är jag fattig som en kyrkråtta ända till 12-slaget då lönen förhoppningsvis kommer in på kontot :D Hon kommer att ta flyget som lyfter från den norrländska marken klockan 7 så hos mig är hon vid 12:30 efter drygt 1½ timmes vänta på arlanda.
Ska bli så jävla roligt att hon kommer och hälsar på, antar att det är bäst att ladda kameran nu så att jag kan lägga upp lite bilder här i bloggen.
Idag händer det inte så mycket, Emelie ska komma ut till Hageby så jag ska bjuda henne på middag. Blir päromose å tjöttbyllen! :D Enda jag har i frysen så det får fasen duga, sen ska jag fortsätta med studerandet som jag påbörjade igår :P Orkar inte skriva så mycket mer idag så ni får nöja er med det här :D Kan dock lägga upp en schjukt bra låt åt er!







Kommentarer
Postat av: Bika

Sv: nej, chansen är nog tyvärr inte så stor.. :( mycket för att det ändå gått några år sedan den första med. hoppas att de ialllafall använder samma skådisar. hatar när det görs uppföljare och så byter dom ut viktiga rollkaraktärers skådespelare..

2009-01-27 @ 00:08:49
URL: http://bika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0